piątek, 31 marca 2017

#2 Przeczytane w marcu - 2017


Jakże dawno nie wstawiałam nic z wyjątkiem recenzji książek, aż wstyd! Prawda jest taka, że w ostatnim czasie właśnie to najbardziej sprawiało mi przyjemność. Tagi, book haule itp. to nie moja bajka, jedynie czasami coś mnie zainteresuje na tyle, by napisać o tym post na blogu. Ale żeby nie było tu monotonnie zapraszam na króciutkie podsumowanie marca oraz plany na kwiecień!

W marcu udało mi się przeczytać 6 książek, a właściwie 6 i pół, ale już nie będę w to wnikać. Jak na mnie, wydaje mi się, iż to całkiem przyzwoity wynik, bo zazwyczaj czytuję do maksymalnie 4 pozycji. Dwie książki ze stosiku to egzemplarze recenzenckie, zaś pozostałe pochodzą z mojej biblioteczki. 

A oto pozycje, które przeczytałam:
Akuszer Bogów (9/10)
Bez szans (9/10)
Księżniczka z lodu (7/10)
Kaznodzieja (8/10)
Strażnicy światła (6/10)
- Dwór Mgieł i Furii (recenzja wkrótce) 


Jeśli miałabym wybrać najlepszą i najgorszą pozycję, byłyby to kolejno: Dwór Mgieł i Furii oraz Strażnicy światła. Recenzji pierwszej wymienionej pozycji nie ma jeszcze na blogu, ale powinna pojawić się w następnym tygodniu, zdradzę Wam, że przydzieliłam już jej ocenę 10/10, ale dlaczego tak postanowiłam, dowiecie się już niedługo, wyczekujcie recenzji! Zaś jeśli chodzi o Strażników światła, odsyłam Was do ostatniego postu, w którym właśnie pisałam o tej powieści. W skrócie mogę napisać, że nie jest to, czego do końca się spodziewałam, ale pozycja jak najbardziej ma w sobie to "coś". To jedynie kwestia gustu, a wiadomo każdy ma inny. 

Nieco ubolewam nad tym, że nie wstawiam już żadnych postów dotyczących seriali, a w ostatnim czasie kilka zaczęłam jak i skończyłam. Zakończyłam 1 sezon Orange is the new black, a także Victorię, która miała zaledwie jeden sezon, ale jaki ekscytujący! Niedawno rozpoczęłam 4 sezon The 100, 4 sezon Wikingów, a także zabieram się małymi kroczkami za Clique. Na Netflixie jest już dostępny wyczekiwany przeze mnie 13 Reasons Why, jednak z racji tego, że Netflixa nie mam, jestem zmuszona poczekać, aż odcinki pojawią się gdzieś na Internecie...

Jeśli chodzi o plany książkowe na kwiecień, mam zamiar skończyć Córeczkę, a zacząć cykl Krucze pierścienie. Jako, że w kwietniu piszę egzaminy, wątpię, żebym zdążyła przeczytać sporo książek... 


A jak minął Wam marzec? Pod względem statystyk i wrażeń z przeczytanych pozycji, czy obejrzanych produkcji, będziecie wspominać go dobrze, a może wręcz przeciwnie? Jestem ciekawa, jakie perełki poznaliście w minionym miesiącu, może to jakiś utwór, zespół? Plany na kwiecień są, a może jesteście spontaniczni? Zachęcam do komentowania, może coś ciekawego odkryję i dla siebie! 








25 komentarzy:

  1. Ja jestem zadowolona z moich wyników marcowych. Szczególnie, że jestem tuż przed egzaminem (egzaminami), które już za miesiąc! Tak, matura jest blisko. A Ty, jak rozumiem, piszesz egzamin gimnazjalny? :) Nawiasem mówiąc, gratuluję pięknego czytelniczego wyniku. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam żadnej z książek, które przeczytałaś, aczkolwiek z twórczością Mii Sheridan mam zamiar się kiedyś zapoznać :) Ja swój marzec kończę pozytywnie, o czym można przeczytać na moim blogu: http://tworze-czytam-fotografuje.blogspot.com/
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam żadnej z książek, które przeczytałaś. Jednak tytuł "Księżniczka z lodu" mnie ciekawi.
    Pozdrawiam
    Biblioteka Tajemnic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dosyć ciekawy kryminał, polecam! Pozdrawiam

      Usuń
  4. Mi dane było przeczytać "Diunę" Herberta i... uwielbiam. Po prostu. 4 sezon "Wikingów" był w moim odczuciu najsłabszy ;/ Przynudzał po prostu... i miałam z nim kilka innych problemów, ale o tym za jakiś czas (25 czerwca XD) pojawi się u mnie pełny post.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, muszę się zgodzić, co do Wikingów. Ale zostało mi jeszcze parę odc, więc może nieco zmienię zdanie, kto wie. :)

      Usuń
  5. Czekam na Twoją recenzję "Dworu mgieł i furii", ja również oceniłam ją 10/10 😉 Mnie marzec upłynął słabo pod względem czytelniczym głównie przez szkołę, ale teraz jest kwiecień i mam nadzieję, że uda mi się nadrobić wszystkie zaległości 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki! A recenzja powinna się pojawić niedługo, mam nadzieję, że bez opóźnień. :D

      Usuń
  6. Wikingowie to świetny serial! Sama nie mogę doczekać się kontynuacji. Ostatnio nawet zakupiłam Mitologię Nordycką Gaimana, ponieważ świat skandynawskich bogów strasznie mnie wciągnął :)
    Pozdrawiam,
    www.favouread.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też! Z tego względu mam ochotę na Dziecko Odyna, może podobne klimaty będą. :) Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Moja ulubiona seria!111!!
    Czytałaś również poezję mojego autorstwa :)))
    Pozdrawiam cieplutko
    buziaczki
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja to tam się nie orientuje... ale dobrze gada, polać jej!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja właśnie będę czytać 13 powodów, żeby móc serial oglądnąć <3 <3

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książkę mam już za sobą, polecam! Pozdrawiam:)

      Usuń
  10. Bardzo chciałabym przeczytać Bez szans, bo czytałam Bez słów Mii Sheridan i dobrze wspominam. A Twoja wysoka ocena tym bardziej zachęca.
    Życzę zaczytanego kwietnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez szans jednak bardziej wpadło w mój gust, choć również Bez słów ma coś w sobie. :) Mam nadzieję, że będziesz miała okazję także przeczytać BS. Dziękuję i wzajemnie!

      Usuń
  11. Same wspaniałe pozycje z mojej listy must read widzę w Twoich przeczytanych i nie ukrywam zazdroszczę! Bo sama z niecierpliwością czekam, aż będę mogła zrobić kolejne zamówienie :P
    Statystycznie to nie będę się chwalić, a serialowo u mnie również posucha straszna.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też czekam na możliwość zrobienia kolejnego zamówienia. :D Książek nigdy dosyć. Pozdrawiam!

      Usuń
  12. hopefully with this information gives inspiration to us in developing a wide range of research to improve health

    salep panu di apotik
    obat kencing nanah di apotik
    salep bekas koreng menghitam

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu! Chcesz podyskutować, coś skrytykować, pochwalić? Zapraszam do komentowania. :)
Nominacje do czegokolwiek tylko w wiadomości email. Spam będzie usuwany.